phones-story

När jag städade ur min bokhylla idag hittade jag mina gamla telefoner :)
Haha, har faktiskt bara haft tre stycken, på lite mer än tre år :)
Jag fick min första i fyran, haha den var sjukt morden och cool! Med vga kamera :)
Den kunde verkligen inte gå sönder, efter jag fått den nya när den nya var på lagning tog jag den till skolan och Victor kickade med den gamla dom en fotboll bara för att kolla om den klara de det, och det gjorde den såklart, och när jag hoppas stutsmatta hos Oskar flög den av och rakt in en betongvägg, men den höll ändå, förutom att batteri luckan blev konstig, den satt bara på med tejp men mobilen funka normalt. Haha. men sen ville jag ha comviq och efter som min mobil va så "gammal" med oxå förståss väldigt sliten på utsidan, och låst till telia,
-  Och då kunde jag lika gärna köpa en ny :)
Haha, mycket bätte mobil! Jag älskade den, no more to say. den blev rikigt sliten, knappar losnade, den i mitten och dom två andra bredvid låstna halvt, haha ;D fast skicka in den på laging, men sen  började den dö, bara så där typ hela tiden -.- Då va man tvungen att ta ur battriet och sätta på den igen, och en gång så gick den inte att sätta på :O
Då fick jag den nta jag har nu, har haft en i.. typ tre månader :)
My new love :) Kan inte rikigt klara mej utan en mobil ^^



Min nu,  Sonyericsson T700 - innan det Sonyericsson W660i  - första samsung X640, tror jag (a)

Tröttnade på min första mobilsutseende så fixade till den med nagelack ? haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0