Önskelistan

Jaa, nu sitter jag här igen. Vad ska man önska sej i år ?
Det borde inte vara så svårt, det finns så mycket i världen man vill ha.
Men gud. Har verkligen inga idéer ?
Har kommit så här långt:
Ett Armband från thomas sabo.
Minnes kort till luren.
Hörlurar.
Kläder från Lager 157
Kläder från Gina tricot.

Såå fantasilöst ?
Snälla hjälp mej  ? :)

I Dag var det ju första decemer!
Höjdpunkt på vintern, enligt mej. Har faktiskt kollat på Julkalendern för en stund sen.
Det är ju traditioner, men tänkte bara näma att åretets är extremt töntig!
Antingen har jag blivt stor, eller.. jaa, större.. Eller så har julkalendrarna blivit tönigare!
Usch, för årets, men julkalendrar är ju tradition, men jag vet inte, inget jag kommer bänka mej för
i höst mörket, men visst lite koll borde man ju ha. Det till hör julen. Och Julen älskar jag ju verkligen! :)


Jag har beställt votivljus från partylite! I härliga dofter till mitt nya rum, läängtar dit! :)

Kommentarer
Postat av: Jozzzaan

Hihi :) Jag tror båda delarna!

2009-12-01 @ 20:27:47
URL: http://jozzzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0