onsdag

Åh, jag är så sjukt duktigt!
I morse hade jag ställt alarm och faktikst vaknat och gått upp, men sen blev det fel och efter jag besökt katten gick jag och la mej igen, sen gick min syrra till skolan och väckte mej och sen ringde mamma och väckte mej.
Men ändå lyckades jag somna om och vakna tjugo i åtta, och jag började kvart över Nio.
När jag är hos mamma brukar jag sattsa på att försöka gå en halvtimme innan jag börjar.
För om jag går snabbt tar de en kvart, annan typ 20, 25 minuter.
Så jag bara tog på mej något och borsta tänderna och tog en macka i handen.
Och kom vaktiskt i väg fem i! ;O
Haha, bestämde mej för att verkligen hinna,
efter som jag inte brukar göra det när jag försover mej..
Men jag hann faktiskt! ;D
Värsta I-Landsproblemet kom upp på klassrådet.
- När det va kebabgryta här om dagen, tog riset slut och då fick vi potatis, och det är inte gott. Dom borde ha samma mat för alla. Hahha.
Sen fick vi hela terminens frånvaro, fick två sidor efter som jag var ledig i en helvecka.
Totalt fyra st ogilltigfrånvaro! Inge skolk, bara sen ankomst, och de var typ 35 minuter totalt.
I morrn blir livskunskap hela förmiddagen och sen skolbio! ;D
Nu måste jag plugga till engelskaprovet :)

Bilder från åland i sommar. Nionde december :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0