Old Me.

Jag har tråkigt, så kollade igenom gamla inlägg. Saknar den underbara tiden.
Men än-så-länge har jag bara hunnit med Mars och April 2009. hah, det va inte så länge sen, med det är ändå ett tag sen, jag vill inte påstå att jag förändrats jättemycket, men lite!
Jag var iaf inte lika fantasilös som nu, egentligen vill jag inte påstå att jag är fantasilös. För ibland kommer jag på riktigt bra saker, men inläggen då är liite roligare att läsa, fast det är mycket mer text än nu.
Men jag blir iaf glad av att läsa det jag skrev då. Fast det kasnke är för att det inte är det som händer nu oxå.
Men det är oxå skrivet roligare enligt mej, men mitt språk har förändrats, ex: Jag svär inte lika mycket. Jag svor inte mycket i bloggen om man jämnför med utanför, men det är nu fixat.
Okej, det här inlägget va ganska onödigt och lite konstigt skrivet, låter "alvarligt & vuxet" haha, lite iaf.
Men on du har tråkig, rota lite i mitt arkiv, finns mycket roliga händelser, typ allt jag gjort :O
Det är kul faktiskt, man kan skratta åt saker engång till, saker man trodde att man glömt. haha.
ååh, är verkligen inte trött -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0