No-kemiprov, avklarat!

Yes, sitter i datassalsen och är klart med provet. Så skönt! Och i morrn äre sista dagen!
Provet va lätt (a) Innan lunchen hade vi idrott i västertorp. Usch. Eller asså tråkig lektion med handboll och sen typ snöstorm dit och hem. Det tog sjukt mycket längre tid än vad det brukar!
Skit kallt oxå. Jag lovar att det kommer bli snöstorm! Typ massa folk säger det och det blåser så sjukr mycket.
Jag lovar, jag kommer blås bort haha. :)
Men det ryktas om att i morrn kommer det bli -10 till -15 grader. Usch eller det är najjs, jag älskar snööö.
Men det är kallt (a) I dag hade man snö till lnäna om man gick där de va nysnö. Själv har jag ju bara gympaskor.. så höll mej till bilspåren ^^
Snart äre Hemkunskap, cyaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0