Mitt 2009

Det är sjukt vet inte om jag sa säga att året gått långsamt eller fort, men jag tycker det varit ett bra år, såklart har det ju hänt minde bra saker oxå, men det har varit kul, inte det dåliga sakerna, utan året ;p Men snart är det nytt på g. 2010! Det känns ovant att skriva, och sen när vi början skolan kan man börja som man alltid gjorde när man va mindre,
 "Vad fick i i julklapp i år ? " - Hah, det har ju inte varit jul i år! :O

2009:
Har du hittat ny musik du gillar?
- jaa! massor! ;D
Har du fått nya kompisar? - japp, ett trevligt antal.
Har du varit utomlands? - aah, finland, norge och egypten.
Har du varit ledsen? - jaa..
Har du velat dö? - nej, tror inte det :)
Har du varit riktigt glad någon gång? - självklart!
Har du kröckt? - nej
Har du blivit blivit kär? - det har jag väl :)
Har du har känt dig sviken? - aah..
Har du har känt som ingen har sett dig? - inte vad jag kommer i håg sådär, men jag antar det.
Har du suttit vid datorn mer än innan? - hehe, aah ;$
Har du skrivit en låt? - mh!
Har du har känt hat? - det har väl hänt..^^
Har du varit sjuk? - jaa.. fast inte något speciellt, ;J
Har du dansat? - absolut, så mycket jag kunnat nästan :)
Har du bråkat med dina föräldrar? - det är väl ganska normalt ?
Har du bråkat med din älskling/kompis? - jaa.. (a)
Har du strulat med en främling? - nej ? :O
Har du varit så uppjagad att du gjort misstag? - Var det i år .. ?
Har du gråtit för något som har hänt i ditt liv ? - yees
Har du kissat utomhus? - haha, jaa ;p
Har du slagit någon? - nepp :)
Har du spytt? - nej.. ( y )
Har du knarkat? - aldrig!
Har du sovit i motsatta könets säng? - tror inte det..
Har du kysst en främling? - haha, nej! :)
har du rökt? - Usch nej! :)
Har du rymt hemifrån? - neje :)
Har du bakat? - jaa.. ett antal gånger ;)
Har du sovit utomhus? - typ massa ;O
Har du åkt bil med fyllo? - neverever :)
Har du varit full? - nopp
Har du varit kär ? - ja
Har du saknat någon? - mhm, alltid
Har du badat i havet? - aah, rödhavet ;p
Har du solat utomhus? - Mycket :)
Har du solat i solarium? - neje
Har du snackat i telefon mer än 2 timmar? - haha guess-so..
Har du fått blommor av någon av det motsatta könet? - inte seriöst :)
Har du sett en död människa? - nej, euuww.. eller på film ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0