Minnen

Haha, tröttnade snabbt på att plugga.. Men ska snart läsa dom sista sidorna.
Utan för äre nån som skjuter raketer. Vilket får mej att tänka på nyår. Vilket kasnke inte är så konstigt.
Nyår hade jag tänkt att fira hos mamma uppe på klubbacken. Men utsikt över stan! Härligt! Om det nu skulle vara iskallt kan man ju oxå stå innan inne och se nästan lika bra. Även fast vi bor nederst, i källaren till och med.
Men utsikten är underbar ändå. Nyårslöften lovar man ju alltid och tänker absolut hålla. Till kanske en månad då man har glömt bort det. Men kom faktikst på min här om dagen igen. Och utan att veta om det har jag redan fixat två.. Men ett kvart som jag kanske kan säga att jag fixat halvvägs, eller jag vet inte. Kommer nog inte lyckast i år iaf. Men  har redan kommit på två nya löften jag faktikst ska klara 2010.
aja, har legat och lyssnat på lite minnen här i min vingliga våningssäng som jag fick när vi flyttade ner en våning. Och nu bor jag ju i gamla hallen, inte så stort.. Våningssäng är typ det ändå som funkar..
Men tillsaken. Jag kom och tänka på min idoler när jag var liten och insåg att antningen var jag konstig, eller alla andra oxå. Min störta idoler var nämligen, Amy Diamond och Carola. Vilka skivorna slets ut i mimningsrummet på fritids med alla min kompisar. Haha, dom va så coola. Och jag menar dom två är inte ens nära min musik smak i dag.
När jag sen blev kasnke  tio eller elva alltså inte alls länge sen var jag mycket inne på Bdb.
Haha, och alla som varit medlemar där vet ju hur mycket fylla-i-själv-test det cirkulerar där. Så tänkte ta och göra ett här :) - För tråkigthetensskull :)

Mobiltestet!
Hur många kontakter har du ? - vänta ska räkna.. lite mer än 165, tappa bort mej på slutet.
Vem ringde dej senast ? - Erlend
Vem är ditt andra missade samtal i från ? - Arvid
Vem är ditt senaste sparade ifrån och vad står det  ?
- "Aww, du får mej att må så jävla bra! Du är sjukt underbar älskling. God natt bästa Signe sockertopp<333" Från Linnea K
Vem är ditt 10:e, 15:e och 20:e inkorg i från och vad står det ?
- "Hejhej <3" Från Filip Ståhl
"Ahh, låter jobbigt ;[ men sjukt trött nu, ses i morn ;] ^^" Från Adrian.
"Okii <3 Ja har just kommit hem xD" Från Sanne J
Senart inkorg, när kom det ?  "Tjoo :) <33" från Klara A. 22.43
Första bilden i fotoalbumet är ? När Agnes S posear glatt med en stor kladdkaka på Café Linne i Uppsala. :)
Vilken är din senast spelade låt ? - Collide Av Howie Day.

oj, det här testet va typ oändligt orkar inte mer, -.-
Cyyaaa :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0