Mer jul!

Nu är det väl ganska över på riktigt, går kunde jag trösta mej med att jag ahde i dag oxå.
Faster och alla gick precis, det blev fika, mamma hade bakat, mumsigt. Alla blev jätte glada för presenterna, jag hade gjort en skärbräda på slöjden åt min fast och sen ett foto i ram på mej och syster framför pyramiderna, från egypten resan innan höstlovet :) Och sen en tvål från lush.
Själv fick jag lite mer saker oxå,

Strumpor, trosor, bok, klistermärken, kofta och ett vitt linne + en fotolinje ( sån som man kan hänga foton på) och en krok i form av en växt till smycken som inte finns på bild :) <3

- Tacktack för alla julklappar i år, blev jättenöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Norea

Vilken supersöt tröja! :)

2009-12-27 @ 16:40:42
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0