Längtar..

Längtar så sjukt mycket tills vi sticker och åkter skidor!
Har inte gjort de på sen vintern blev till vår. Ute fortsätter snön falla och gör det inte direkt lättare..
Det är sjukt mycket snö nu! Härligt! Men vill verkligen åka nu!
Men efter som jag inte har någora skidor just nu, förutom min gammla kan jag inte heller åka till Flottsbro.
Får se om längtan tar över och jag sätter på mej dom där kort sakerna och åker ändå, snart alltså snart är jag nära! - Hade lätt sett dej åka!
Men nu ska jag tydligen gå till den nyklädda ganska fula plast granen vi har i år, efter som frasse annars kommer släpa runt allt barr.. Men har fått några presenter från kompisar som vi tydligen ska öppna nu ? :O
Cyaaa <3


last year - skioutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0