Klar för i dag :)

blev plötsligt väldigt trött ? Ajja, låter bra för i morrn kommer jag antgligen åka och köpa skidor.
Efter som jag lämna tillbaka dom andra. Klockan är ju iaf 00:29 och jag behöver min sömn.
Kom ganska lång med designen, har gjort alla själv!
 - Har gjort min egen header, alltså det längst upp. Och satt in den.
 - Gjort bakrundern vit.
 - satt in egen text för Arkiv, Senast inlägg osv. eller ja.. egntligen är det ju bilder..
 - bytt färg på alla text
 - skapat min egen bli-vän-med-mej-på-facebook-symbol. Och fixat så när man trycken på den kommer man till min facebook, ooch satt in bilden i menyn..
 - ändrat text på lite knappar
 - tagit bort ramen runt alla bilder
 - tagit bort "om" och profilbilden helt
 - bytt alal kategorier
 - tagit bort alla länkar
osvosvosvosv, lite mer pallat inte ta det ;p

Och det sista ska fixat i morrn, sorry för att det stå - Signe Fridströms ilängst upp på headern, men det ska bort i morrn, för nu är jag sjukr trött.

Men katten ligger på mitt täcke och sover -.- Var ska jag sova ? O:

Kommentarer
Postat av: Jozzzaan

Sv. Jag hade en bra jul tack! Jag ska nog inte ha lösen på bloggen... Den som skriver kommentarerna ska inte få styra över mig om du förstår haha!

2009-12-26 @ 11:22:30
URL: http://jozzzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0