Julövernattningen! :)

I'M HOME! :)
Kom hem för ett tag sen efter dansen.
Åkte direkt från stugan bygget ute i skogen vid tyresta till dansen. Eller ja, till Noreas dans.
Kollade på henne, det va sjukt bra, fast missa första dansen. ;p
hihi, stressa sjukt mycket men hann ändå inte, xD.

Julövernattningen var kul!
Efter att ha gått i mörker efter att klivit av bussen ett bra tag ( ! )
kom vi fram till Bygget, stugan utan rinnande vatten eller el, kallt var det oxå.
Men när vatten hämtats och huset värmts upp med fotogen lyktor var man sjukt varm.
Speciellt efter brottningsmatchen. Det var princip alla mot Björn. Haha, det va så sjukt kul förra året med Björn och han tråkigtroliga skämt. Fast sen lämnade han oss i skogen :O
Jag va mest med Vera, Joanna, Henke, Christian och Jasper tror jag :O
Fast man va typ med alla. Haha. Den ända från örnsberg som var där förra året va Henke.
I julkjlappsbytet fick jag Karins bäbis reflex som nu fint pryder min skjorta.
Och till slut fick Vera min. Vi gjorde massa mer saker som julbord, kvällsrunda/spökrunda- dem fem elementen, stationer, knivleken och massa mer kul!
Jag hade iaf väldigt kul i helgen, Jag har oxå en kännsla av att alla där förlänge sina liv minst 100år. Efter alla roligheter och allt. Spec dem som är kittliga :/ Vilket va typ alla.
Fast har inte sovit så mycket. Första morgonen vaknade vi av att Arthur och Christian sjung en halv julsång för oss. Deras lucia tåg, haha, värdelöst ;)
Andra morgonen vaknade vi mitt i natten av att Hedi skrek NEJ! Hon hade typ drömt något.
Och sen på morgonen av att Henke sjöng! haha.
Han sjung hela tiden. Fast det gjorde nog dem flesta, Sjöng/skrek.
Fast sen somna jag om och vakna av att alla örnsbergare skrek :/
aja, en rolig helg, tyvärr ingabilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0