Julhandlat!

Första dagen på lovet, eller ja.. egntligen kanske man säga att det är på måndag, men iaf ^^
Åkte iaf med mamma och syrran till skärholmen för att inhandla lite julklappar.
Hittade inget till skläkten, skandal. Nu måste jag åak dit igen -.-
Och det va så sjukt mycket folk! Kö överöver allt! Man blev trött av att bara kolla på allt folk.
Men hittade iaf två saker till syrran. :)
Och sen kollade vi på skidor till mej! I like!
Fast nu ett problem.. vilka ska jag välja ?
Antingen ett par "svåra" junior skidor, eller ett par "lättare" och större, dam skidor ?
Gud, jag har ingen ide. Och I den ena affären sa dom, att jag skulla välja junior för att jag typ va för lätt för damskidorna, och i den andra som dom att om man åker så bra som jag skulle jag ha dam ? åååhh -.-
Sen fanns det faktikst ett par till, dom va lite för långa men skulle visst vara väldigt bra, dom va vita och rosa, inte speciellt snygga och såg lite äldre ut men va typ förra åretsmodel och hade kostat 6000:- men efter dom det fanns många kvar i samma läng kunde jag få ett par för 2500:-
Men det gjorde inte mitt val lättare.
Men ska tänka på det, och så länge blev det nya skidglasögon! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0