Jul inspererad dag.

Det känns verkligen att det börjar närma sej! Redan en 14:e!
Bara tio dagar kavr, i dag fick jag välja ut en av min julklappar så det verkligen skulle bli rätt.
Och det blev dyrt.. så jag kommer inte få så mycket mer i jul, men liite ;D
Ni får veta vad jag fick på julafton ;) - Efter som jag slog in det. Hihi! Pappas idé.
Min syrra fick oxå välja ut sin. Det blev en Nitendo Ds, såklart, hennes dröm..
Efter det körde pappa oss, alltså mej och agnes till skärholmen där vi mötte Erlend och Mattis och julhandlade lite.
Hittade inte så mycket, bara en sak till mamma och en var till farmor och faster.
Måste åka dit igen, det är så skönt i skärholmen när man inte riktigt vet vad man vill ha, det finns massa affärer på samma ställe ^^
Sen i dag i skolan hade 9:orna sitt lucia tåg. Det var bra! Och juligt såklart! ;)
Efter lucia tåget hade alla med sej fika och vi fikade och kollade på en film vi kollar på, på engelskan.
Sen va det spanska och där kollar vi oxå på en film. Och åt upp det sen va över ;)
Sen har ju snön som legat vit på marken hela dan oxå hjälpt till och alla julmust!
I LOVE IT! - Det är inte längre lika grått och tråkigt! ;D
Längtar till efter nyår, första veckan stickar jag till Kläppen! Agnes kanske ska följa med! :D


Last year at kläppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0