In uppsala!

Jag trodde inte jag skulle orka blogga här i från.. men här är jag.
Just nu kollar vi på cirkus möller, men såklart va det idol från början.
Jag håller hårt på Erik även fast jag inte kollat alls i år. Men jag håller ändå på honom ^^
Han är bäst dåra. Har både röst och utseende. :)
Efter vi kom av tåget åkte vi och åt på restaurang. typ asiatiskt. mums!
Agnes bor dåra jättefint och har en trevångings säng. awsome, seriöst! Hur coolt som hälst jöö!
Sen funderar jag lite till på min önskelista. Det är faktiskt svårt. Ska skriva klart den och maila den på måndag, till tomten. Eller iaf min tomte, alltså.. min föräldrar och släkt ;)
Så då slutar jag tjata om min önskelista. Och på söndag äre tredje advent. Tiden går sjukt fort.
Och snart är det lucia! :)
Hälsningar från Uppsala ;D
No pics!

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

jag bor ju typ i uppsala ;o 20 min med buss bara!



HAR NY BLOGG IALLAFALL!

länka och följ mig via bloglovin' så gör jag desamma!

http://kimlarssons.blogg.se



PUSS

2009-12-12 @ 11:09:42
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0