Hemma.

Nu sitter jag och myser i soffan hos pappa. Är så sjukt trött!
I  lördags skulle jag och agnes baka lussebullar! Fast antingen failade i  eller så va saffranet konstigt, hennes typ farmor hade köpt i indien, så tillslut blev det vaniljbillar med "saffrans" smak, men det smacka inte saffran alls.
Även fast vi hade 5g!
Sen åkte vi in till uppsala "stan", agnes bodde precis utan för.
Vi gick runt lite och fikade på Café Linne. Mumisgt.
Innan fem kom hennes pappa och hämtade upp oss och körde ut oss till Stora Vallby eller når sånt.
Där Joanna bor. Tove, Saga och Stina kom strax efter med tåget. Sen va det sleepover hos joanna med film cih singstar, och musig mat! Hade sjukt kul och mysigt. Men nu ska jag maila iväg min önskelista, göra matten och kolla på film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0