femtonde december!

Sitter här och myser, med lite hemgjorde avokado och räksallad.
Är helt ny duschad och glad! Och varm vilket jag inte va när jag kom hem..
Tog nämligen sällskap med Max, Felix och Calle hem. Dom typ mulade mej och rullade mej i snön, Great.
Så va helt snöig och speciellt i håret efter som det inte heller blåste och snöade.
Haha, så när jag kom hem tog jag en var, dusch direkt! 
I dag var det oxå sista slöjd lektionen! Så skönt! Vi städade hela träslöjden känndes det som.
Så bli skönt med syslöjd! Me like! Haha, men sy är ju så mycket roligare än trä.
Sen på lunchen var det snöbollskrig, sjuor och åttor mot niorna. Fast Niorna va många fler :O
Hur det nu gick till.. Så alla blev jättefega, fast det va säkert för att niorna gick på typ fem mot en, och det slutade inte trevligt ;P Haha, Felix gick en snöboll på näsan och börja blöda, som några andra. Haha. Och sen sparka dom på några. Själv tycker jag snöbolls krig utan blod och snö innan förkläderna är roligast, så stod utan för, men blev träffad en del ändå :/
Men nu måste jag börja plugga till No-kemi provet.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0