Farväl trötthet

haha, såå skönt! Vakade nyss, av att min katt ville ut ?
Men jag är iaf inte alls trött nu :) Stolt kan jag säga att jag sovit 11 timmar ^^
Det är sjukt mycket för att vara mej, har varit trött hela lovet och i skolan oxå, haha :)
Men inte alls i dag, piggare än någonsin. Njaa, men nästan på den senaste månaden iaf.
Nu kom min mamma och är överlycklig för hon kunde ta med bilen på båten :)
Yes på Onsdag sticker jag och Emma på kryssning till mariehamn och tebax, härligt!

Nu måste jag äta, för vi ska åka och hämta min skidor, köpta färg och spackel till mitt rum, och sen skula vi tydligen kolla på en ny tv :O^^ Fast det är inget jag tackar nej till, våran  är ju inte så stor men tjock, den är djupare an vad skärmen är stor, haha :)
Have a naajjs day ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0