DREAMS, BASE23

I dag blir det nog en liten hemma dag. Skulle behöva städa mitt rum och sen skriva ut några bilder och stätta i ramar och så in blandannat. Så alltså det sista innan jul. för julafton är trottsallt i morrn. Och jag kan glad rappotera att när jag kollar ut genom mitt fönster kan jag bara säga, Det blir en vit jul i år! :) And I love it!
Pappa och syster åkte in till stan och ska byta min skidor :)
Och sen kolla Nk-julskylltning och köpa julklappar till mej, haha skoja bara, men någont kanske jag får :)
Har själv faktikst inte kolla på skylltningen i år.Vet inte om jag hinner heller, hur långe står den kvar ? ;p
Nu myser jag bara i soffan med lite musik, och önskar att man ibland kunde vara lite modigare ;)
Sen har jag varit duktig och skottat och gjort lite annan.

Men allt har en baktanke. Har nämligen hittat en nystartad dansskola i stan med typ proff dansare , Base 23 – dance academy. Där jag vill börja dans, Dansarlinjen 1. Vilket är 75min x 3 i veckan. Då är det två lektioner Jazzmordent ( typ som showen jag dansar nu antar jag) och en ballet. Men har inga planer för att bli ballerina, men det är väl bra träning för att bli bättre dansare :) För det är så sjukt kul att dansa! ååh, älskar det!
Gud så underbart, men du måste nästan all fritid gå till skolarbete, men vi får se, antagligen kommer jag inte dansa där efter som det kosta 5720:-. >sjukt-mycket-pengar<
Men om jag hjälpter til lite mer och klarar bra i skolan kanske om jag har tur :)
Och skolan är ju inte svår nu. Tur för mej som är lättlärd :) Men vill verkligen börja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0