one day

Äntligen är skidorna klara, eller ja.. i morrn ^^
Men dom är iaf köpta med vi ska hämta dom i morrn, det blev vuxenskidorna, om ni kommer ihåg ;p
Och sen blev det en brun fleecetröja oxå, supermysig, fast jag glömde den i bilen nu och det är så sjukt kallt så jag inte orkar gå ut (a)
Äter middag, ikea pizza haha. i soffan och kollar på 16 and pregmant på mtv :)
Och sen blir lite viklöksbröd tydligen. höhö. ;p

Har städat mest i dag, även om det inte syns, -.-
Men håller på att städa ur rummet så det kan bli mitt ;D
Sen va det ikea köpte lite saker till mitt rum, och sen skidor och vantar :)



Tänk snart är det redan nyår, och sen blir det 2010!
SCARY, :) Men kul, mitt år ska bli lyckat!

Nyårsplaner!
Dagen innan åker jag på kryssning! Funny, ska kolla om nån kan hänga med :)
Sen kommer jag hem på eftermiddagen på  nyårsafton och då blir hemma kväll med familjen, god mat och film antar jag :)
Sen ser vi hela stans fyverkerier från vändplan här längst upp. Om det nu inte är svin kallt kasnke, men ser ju lika bra från min lägenhet nästan ;D
Vi var tydligen bjuna till mammas jobbarkompis, men hon tacka nej ? Så det blir hemma kväll, men det blir väl skön oxå ;D Och utsikten är ju bättre här iaf :)

MY NEW LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0