Maaaasssa frågor :)

För tråkighetensskull.

Personligt
Fullständigt namn: Signe Astrid Rong Fridström
Födelsedag: 25 Maj
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrunt med slingor
Längd: Mäter stolt 160cm.
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Yes
Dålig vana: TO MUCH CANDY

Favorit
Färg: Ingenaning ;D
Sport: Daans!
Godis: Haha, de mesta ;$ 
Affär: H&M, Ginatricot är väl vanligast, tråkigt - jag vet.
Helgdag: Fredag och lördag
Årstid: tidigt höst, vacker vår, mycket-snö-vinter och härligt varm sommar ^^


Har du någonsin...
Rymt hemifrån: Tror inte det..
Sovit utomhus: Självklart!
Spytt i skolan: Nej, och det är jag glad för.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha, det finns mycke minnen! ;O
Varit på scen: Såklart.
Retats: Det har jag säkert..

Du..
Svär: aaah,.. :$ -  inte stolt!
Sjunger bra: egentligen inte :)
Duschar dagligen: nääe, händer sällan.
Vill gifta dig: Antar det..
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast iaf :)
Äger en iPod: Snart efter jul :)
Sover med gosedjur: Bredvid sängen, har alltid kommer alltid.


This or what
Pepsi/cola: Cola
McDonalds/burger king: Donken
Choklad/vanilj: choklad yummi
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar, lätt!
Kött/vegetarian: Kött.. :)
Tv/film: Film, tv.. nej film, oj jag mena tv..
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: Hm... Båda

KAN DU ?
Gå ner i splitt: Kunde :)
Skriva med båda händerna: Beror på hur läsligt det ska vara..
Vissla: nepp
Blåsa en bubbla: Hahah, ja?
Ha dina ögon i kors: jaa..
Nudda näsan med tungan: Nej, det är sjukt svår, tränar när ingen ser på ;)


VAR ÄR DU ?
Vad ser man utanför ditt fönster: En trappa, en gångväg och massa träd, åt andrahållet : Hela stan :)
Lyssnar du på musik nu: Alltid!
Vad har du på dig: Mjukismyxor, och en vit tröja jag lånat av Arvid ;O
Vad är det på din musmatta: Har ingen -.-


BLANDAT
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Japp, man blir stark så passa dej!
Person du hatar mest: Ingen, jag är en hatfri person :D
Vad borde man uppfinna: Det finns säkert massa saker, men jag orkar inte tänka efter :)
Är du ett hälsofreak?: Nej verkligen inte!
Värsta vädret: Blåsigt, blött och kallt. Ussch!


HAR DU
Ett förhållande: Nej.
En bästa kill-vän: såklart, fast flera.. :)
En bästa tjej-vän: Se ovan!
Dejtat en av dina bästa kompisar: .... ehm va ?
Blivit kär vid första ögonkastet: Hm... På sätt och vis
Fått ditt hjärta krossat: guess soo
Haft ett one night stand: VA ? NOPP! :O
Skrikit åt en lärare: hihi, aah.. hon va en idiot, hade min anledningar..
Kysst någon och sedan ångrat dig: efter nått år : Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej
Snusat: Nej, usch för i helvete
Rökt: Nej? Usch, fy och blä!

DAGENS
Klädsel: Like i said, mjukisar och en vit tröja jag lånat av arvid -.-
Frisyr: Utsläppt
Vill ha: kälek
Låt: Oooh, Massa (a)
Drog: Datan, musik, julmys..
Saknad: Erlend, :)
Sjuka: Jag är lite förkyld, eller vadå ?
Köp: Skidglasögon och julklappar
Godis: Choklad från Paradis :)
Attityd: Trött.. (a)


FÖRSTA
Vän: haha, ingenaning, har/haft rikigt många
Bil: Haha, en sån där för en miljon :)
Kärlek: Kommer inte ihåg om man räknar när man var liten :O
Husdjur: Fiskar :)
Semester: adopterad från kina..
Köpta skivan: Och jag ska komma ihåg det?
Piercing: Öronen såklart
Konsert: ehm, ingenaning :D
Fylla: I don't drink :)


SENASTE
Personen som sms:ade dig: Agnes U
Personen som du kramade: Mamma, som jag sa ?
Personen som ringde dig: Emma :)
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Ehm.. Emma kasnke ? Vet inte :)
Alkoholdrycken: Jag dricker inte sa jag ju -.-
Bilfärd: Skärholmen
Filmen du såg: 2 fast 2 furious - på skolavslutninge, den söög :)
Gången du grät: men gud, se längre upp -.-
Måltiden: Pasta och kassler sås :)
Du nuddade: Mamma tror jag
Du pratade i telefon med: Emma
Du kramade: Mammsen
Du skällde på: Kommer inte ihåg..


VAD
Gör du just nu: lite blandat på datan :)
Ska du göra imorrn: ehm.. ska till pappa iaf
Har du med dig in på bion: Ehm... Olika :D
Är det för färg på dina byxor: Blåa mujkisra
Är det för väder hos dig just nu: SNOW! ;D <3
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Helheten


Jag och syster i tunisien. 2005


Kommentarer
Postat av: Sanne <3

ja har oxå varit i tunisien xD

2009-12-26 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0