Snöbollskriget.

Sitter i soffan framför brasan och äter lite pasta, mysigtmysigt!
Sen är jag ju på datan och how i met your mother står på. Varför vet jag inte, jag halv kollar och det gör min syrra oxå antar jag. Fast hon spelar ds oxå :P
Sen har min julmust jag hälde upp tagit slut och jag funderar på att hämta.. men jag orkar inte gå till köket.. :/
Efter hemkunskapen då vi städade alla kök.. very funny. Men då blev det iaf snöbollskrig!
Jag hade iaf sjukt kul! Det börja lite på skolgården och jag mula sönder my! Yeah! Me like :D
Sen fortsatte vi på fotbollsplan, sen kom lite åttor och nior. Och det va typ alla mot alla och sjuor mor åttor och niorna va med. haha, det va iaf kul! Sen gick jag och Johanna hem till Natha. Vi åt lite och tinade upp. Va verkligen jättekall, och mina jeans va verkligen blöta, typ ingen kännsel i bena eller händerna och absolut inte ansiktet, mulade hade man ju blivit, alla smik rann ocå, så alla såg ut som spöken, svart underögonen till tusen, haha. Sen spelade vi Buzz oxå. Roligtroligt! ;D
Tyvärr inga pics, efter som lärarna är jäättenoga med fotoförbundet på skolan -.-
Men i morrn äre ju sluta!!! ;D Last day before freedom! :)

  
Bilder från i sommras, jag vet, min ben ser kontigta ut, öberdrivet smala på bilderna, okej!


Kommentarer
Postat av: My

Öhm du kanske glömde nämna att jag mulade dig något mer? :p

2009-12-17 @ 23:06:01
URL: http://sick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller inte! Jag Mulade dej lätt mycket mer, jag satt ju fan på dej på skolgården och sleva upp snö i ditt ansikte och sen mulade jag dej mycker mer på plananen :O

2009-12-18 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0