nighttime

Nybäddade lakan, mmh. Idag åkte jag till mamma, hon hade fixat till min säng.
Jag tror hon sa att jag hade fem madrasser ? ;O
Hur det nu går till.. Men min säng är skönast, spelar ingen roll om det nu är fem madresser.
Haha, i morrn börjar jag sent, skönt! Kvart över nio är najjs. Dock blir man avudsjuk när vissa andra börjar senare :/ Men så är det, haha. Jobbade lite mer på önskelistan. Har planerat att bli klar med den i morrn eller nåt.
Får se om ni får se den. Men när jag är klar med den lovar jag en juldesign, det behövs! :)

Min julkalender är här!
Efter som jag är julälskare hade jag tänkt att göra en liten julkalender. Ni får bild varje dag.
Motiven kommer såklart vara olika, men jag blottar lite mer av mitt liv i bilder, haha.


Yes, that's me. För nu ett år sen. Japp! Skämmas ska man väl inte göra för gamla bilder. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0