December the second

Kan man säga så ? :)
I dag va jag bara så trött. Haha.
Men fick iaf tillbaka våra No-prov. Alla rätt och ett "Mycket bra!" haha, yeah!
På elevensval var det ju kör, igen.
Jag höll nästan på att somna :O
Typ ett litet rum utan syre och kyla, haha.
Sen sjöng vi typ låååååångsama julsånger som " Gläns över sjö och strand "
Sen tvinga hon oss att sjunga Nu tändas tusen juleljus på svensktfolkmusik sätt.
Och jaa... Det lät.. Anorlunda. Nu sitter jag ner kryp under tänket efter den snabba iskalla promernaden hem.
Kakmonster som jag är har jag kakor och saft till förfogande inför nu kommande Gympapluggande & Önskelista.
Sen blir lite mat innan jag ska ut i kylan dom så oxå kommer vara heltsvart :O
Men som spejarne måste man väl ställa upp. Och i helgen blir julövernattning, dax att smälla i sej massa julmat och must tillsamnas med Örnsberg igen. Sen på söndan blir den sista dansuppvisningen i Hammarbysjöstad.
Det är bara att komma och kolla om ni vill. Fast förvänta dej inte så mycket :) Hör av dej för adress.


Göteborg i sommras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0