chokladkolor

Jag ligger här i soffan och äter choklad och kola kolar, haha. Heter de kola-kolor ? xd
Gott äre iaf. Sen är jag i slutet av min önskelista som snart ska till tomten, eller iaf faster.. ;)
I dag träffa jag, Agnes, Linnea, Victor, Calle, Arvid och Sixten.
Vi gick till arvid och typ snackade och baka kladdkaka :) hihi mums!
Det va sjukt kul faktikst! Fast efter hade jag jätte ont i huvudet,
Borde plugga engelska till provet, men glömde boken i skolan.. såå.
Min huvud gör ont.. så det blir ingen ordentlig lucka i dag.. :)
- Avundsjuk på Arvid som nu är på Regina Spektor! :O
Åttonde December :


Hitta en bild på mej, för typ ett år sen :)
Gammal men bra.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0