Bollspelsturnering.

I dag var det bollturnering i västertorp. Det va väl kul!
Eller, det var kul! hihi. Jag skulle spela innerbandy!
It's very funny, right. Jag tror vi spela dom flesta lika.
Fast vi vann nån! :)
Sen hjälpte jag till lite i doppboll och där vann vi med massa mål. Oftast :)
Och en hjälpte jag oxå till i killararnas doppboll. Alla killar förvann typ ;O
Glad att jag inte kör bara mot killar. Dom är så sjukt snabba och låånga.
Och mycket hårdare! ;) Jag tycker det gick ganska bra iaf. Snygagst va vi A-barn iaf.
Jonas hade lyckast få oss alla att komma i svarta kläder och ett rosa band runt huvudet!
Såg lite kul ut när alla satt i en ring. Vi skillde oss verkligen från mängden. Och sen blev det ju krigssträck på kinderna. Haha, men det va sjukt kul hela grejen med kläderna. Fullt seriösa var vi ju inte, heller. ;D
Efter åt jag pizza med emma, norea, sofia och hedda. mums.
Jag och Sofia delade på en Hawaii. ;)
och på hemkunskapen var det önske maten, lax med fetaost röra och pasta.
Efter skolan gick vi några stycken till centrum, från början var det, jag, agnes s, erlend och mattis.
Sen kom lite fler. Men vi träffa på en där snubben som är sjukt äcklig, haha. Han fråga erlend om han kunde bevisa att hans byxor va cheap monday för 20 :-
Sen ville han brottas med honom i skogen ? haha, fast erlend ville så klart inte.
Och han fråga mattis om han kunde skjussa han på cyken typ fem meter för 100:-
Vi bara skratta mest. Men usch för att möta han själv. Fast han snacka bara med killarna :D

Nu ska jag försöka packa, i morrn åker jag ju ut på julövernattning, det va sjukkul förra året, fast en sak kunde jag gjort bättre, men det löste sej ju.. efter typ ett år? xd haha.
Men nu väntar en helg med massamassa julmat och must och självklart roligheter :)


Innan öppningen, jag som testpilot för insane, 21 april 2009. Allt va inte riktigt färdigbyggt runt om krig ens. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0