äntligen valt.

Har oxå nu bestämt min julaftons-outfit. haha, inte för att ni kanske bryr er, men det blir iaf det "vanliga" ginatricotkläningen, allstå en sån där spetskläninga alla köpte i sommras -.-
Jag kom iaf över en svart i början och ångrade mej nog efter, varenda kotte hade ju en -.-
Men nu kommer den iaf till andvändning :)
Valde mellan den och den vitskolavslutningsklänningen jag hade, men den kännsdes inte lika julig, det är ju en sommarklänning. För er som inte såg mej på skolavslutningen ser den iaf ut som en sån där student klänning som många stdenter har, utan axelband :) Mycket fin men den passa inte riktigt julen till. Kanske till nyår om det inte dycker upp någon på mellandagsrean :)

- Kommer jag glänsa i kapp med tomten ?


Ledsen för dåliga bilder!

Kommentarer
Postat av: Jozzzaan

Gu vad fin klänning!!♥

2009-12-25 @ 17:33:06
URL: http://jozzzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0