Vinterviken

SOVMORGON TILL NIO IGEN :)
Jag har gått jättemkt i dag! :O
Först gick vi till vinterviken och det är faktiskt gaanska långt (a)
På vägen vid mitt gamla dagis möte vi en man som joggade, och två eller tre klasser tog upp trottoaren., han bah skrek! skit högt och inte typ ursäkt eller når det v a typ äckelvarning på det vrålet :P
Alla blev helt tysta och så hör man Arvid bah, VA ?
Och sen när han som sprng hunnit igenom alla, så börjar alla as garva, det va ganska komiskt. haha ;)
I vinterviken sprang vi typ runt massa! och körde femkamp, jag fick tävla i grenen , penna i röven ( som vi kallade det )
Fast mer exakt penna i flaska, man skulle ha en penna fast i ett rep runt magen och få ner den i en flaska, haha man såg sjuk ut med jag / vi ägde, det va jag, emma, arvid, calle och victor som tävla i den grenen :)
Vi äger alla andra klasser med eller minuter ;P
Sen va det fyra grenar till :P höhö.
Vi kom delad sista plats.. totalt , men det va lungt.
Fast hela dan va inte så kul , alla var tvungna att se på alla andras tävlingar och man fick bara äta med sin klass.
Man fick bara göra fritt på rasten :P
Vi hade matsäck, hade dumplings och nudlar med räkor, :P
inte så gott kallt, menmen..
Vid ett gick vi hem, ingen fick vika av innan vi va framme vid tuben :P
Sen gick jag och massa andra till fridhemsbryggan och badade, haha, sen hoppade vi runt till banansoftheworld och ponnyleken för att bli varma, fast sixten försökte oxå med massa andra konstiga rörelser :P
Sen körde vi typ mördar leken och revulationsleken  ( ? ) :P
haha, vi måste sett smått sjuka ut ;)
efter det gick vi till ett berg vid skolan där vi chillade ett tag innan jag stack på Välkomstsamtal, det va ganska långtråkigt, massa papper som skulle skrivas på.
Men när vi va klara stack jag till berget igen, då va bara Norea, Simon, My och Gurra kvar.
Och vi försökte få Oskar och Kasper att hitta dit, fast dom gick åt heelt fel håll, haha losers ;)
Vi va bara med dom jätte kort innan dom stack hem.
Då gick vi till skolparken och va där ganska länge, hoppade runt typ över allt och klämde in oss i den stor gungan alla fem. My, Norea och jag underst och Gurra och Simon över oss, haha. inte superbekvämt hade typ hela Simons rygg och tungd på mej, och gurras skor typ i, inte på i benan xd.
Sen efter ett tag gick Gurra och My mot centum och jag föjde med Norea och Simon, och åt supergod middag, innan jag stack hem, pjuu.. alltså gick jag sjukt långt, ;) det finns en sak på eniro som man kan mäta, ochbara det vi gick till och från platser inte i vinterviknen  eller något sånt bara till och från så blev det 1.3 mil! :O Fatta :D
hehe ;)
aja, måååste sova (a)

Puss


Alla i pubilen experter på snygga miner ;)


Spotta grodor laget redo ;)




haha ;P


Min supersnygga position för att få in pennan i flaskan :D


Älskar er bästa vänner <3


Dom snyggaste med Arvid och Maxs Kepsar, haha ;P


Kaspers snygga dyk ( y )


Och erlends snygga hopp :)


emilias tröja som trilla i och flöt ;)
Amandas åkte oxå i fast den sjönk, men i sista stung fick vi upp den ;)


i love the twins :)


Norea ! :) <3


haha, en sne bild på finste My och Sixten :) <3

xxxx

Kommentarer
Postat av: Signelover_96

Hej Signe, jag vill bara säga att du är så jävlans snygg!



/Hemlig beundrare, du får lista ut det själv.



<3

2009-08-21 @ 07:20:36
Postat av: matilda

haha, jag tror att jag såg er i skolparken men jag vågade inte gå fram och hälsa för ni såg rätt upptagna ut xP saga berättade om femkampen men sa inte vem som vann, vem gjorde det?



PÖÖÖÖÖÖÖS <3

2009-08-23 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0