UNG 08

Nu sitter jag hemma hos min mamma igen , ska vara här över helgen ( Y ).

I går va jag på ung 08 med emma vi gick runt lite och så innan sixten och victor kom dit.
Kul att träffa victor efter som han varit i usa ganska läänge då.
Vi gjorde inte så mycke utan stack till donken och åt innan vi hjälpte victor leta efter vit långa convers. :)
Eller så åt vi efter vi letat, haha, skit samma ;)
Ung08 va inte så kul i år.. och som vanlig kliar SL's tatueringar sjukt mkt!
Och comviq stämplarna gick bort när vi skyndade till emma i regn och oska, faktiskt blixtar oxå, de va ganska läskigt den va jätte nära...
Sen sov jag hos emma fast hon somna i från mej :(
Men vaknade lite sen.. :)

I dag åka jag efter mkt fram och tillbaka dit igen med emma, johanna och matilda..
Vi hade ganska kul på en del ställen ;)
Sen kom typ joanna oxå.
Vi träffade linnea h och linnea k, så jag och emma gick med dom ist.
Vi träffade oxå oskar, kasper, linus och calle lite med dom skulle typ spela cybertown sen.
Vi typ åk glass och gick hem :)
höhö onädigt inlägg xd

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0