trött.trött.trött

Nu borfde jag sova, men de gör jag inte.
men en lite snbbis innan  jag förflyttar mej till sängen.
Ser ni den nya deignen , eller klart ni gör :) Om ni inte är blinfa eller nåt.
vad tycker ni ?
Jag tyker den blev bra, fast är inte heelt klar.
Men det får jag fixa i morrn. PS, Jag älskar sträckkodsträdet ;)
Är jättetrött.
I torsdags efter gården, surrade alla runt på kvällen efetr den där lapam, vilket ledde till att jag såg jättedåligt, sen va det varmt som vanligt i min bastu till våningssäng, så jag la mej på golvet, höhö. I fredags sov jag hos Sixten med My, Emma, Simon och Gurra, så det blev inte så mkt sömn, och Sixten baxa min kudde :/.
Sen va det upp tidigt, eller jaa. vid ett stack jag hem och lämna av stuff och åkte ända bort till näckrosen ju på casting. Massa folk! Vilket gjorde att jag kom sent till Nathas egen fixade klassåterförening med pool och grillparty. Och där va alla ingång i ca 7 timmar, bada och dans, och hade obersktivligt kul!
Efter det va klockan ganska mkt va jätte trött, somnade på golvet med datan i knät, vakande vid fyra och stängde va och släckte över allt. sen sov jag lite till. Så nu beöver jag verkligen min sömn GONATT :)<33


Slänger in min dages vill ha, vilket snart ska införskaffas! :) Oh yeah ! ( y )

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0