Skärholmen ;)

Sitter här i sängen med Alice, dåra ;)
Hennes pappa har precis fixat mitt trådlös internät, :)
Så nu kan jag ha min älsking hos mamma oxå med internät, och slipper den gamla datan :)
Alice, hennes föräldrar och syrran stack te vasa museet, och jag och mamam till skärholmen på jakt efter skor :)
Hitta ett par inte super snygga men fick duga, jag hade ju inga andra skor, och barfota va inget altenativ (a'
Hitta oxå,
- ett klar blått linne på Åhlens 45 :-
- ett färgglatt randigt linne från stadium, ( WARP )
- en lila tischamed tryck  från stadium ( WARP ) 40 :
- En kort svart tischa med en lite ficka från åhlens 25 :-
- ballerinaskor, skohornet 149 :-
 

Sen gick vi ner och åt middag på Mälarkrogen åt en planka ;)
Vi träffade Oskar, Kasper, Linus och Calle i dagispaken och va med dom lite innan Norea kom.
Fick just reda på att linnea och ska tyå bort restan av lovet :'(, höhö (a)



xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0