Showdans.



Hejsan :)
Hoppas alla haft en bra dag ? : )
Jag tycker själv att min dag varit naajs, iaf typ rörelsefull.
Så känner mej jättepigg och duktig.
Jag gick till skolan med Linnea :)
ingen buss, inte för jag brukatr ta den men ändå..
Sen va jag ju i skolan och rörde mej, innan gympan då jag stasade så mkt, jag kunde i innegympakläder ( typ ingen skillnad) och convers.. :/ Not good.
men gjorde iaf idioten 4 gånger, med typ 6 koner. 250 hoppreps hopp och 50x2 ( elr va det va ) situps, ryggluft och armhävningar.
Sen stack vi direkt till Dansen, jag och my. Som är i gröndal. denna gång utan Sixten och Simon :(
Men det va riktigt kul, mer dans än förra gången och nästan utan avbrott, vi repeterad om och om igen, ibland utan att strata om låten, sen va det styrka i magen och armar, jobbigt men bra ( y ) nätan jobbigre än i skolan, sen skulle man göra två egno åttor som ska in i vår koegrafi :)
Längtar tills allt är klart och vi kan "show". Vi kasnke ska vara med i en föreställning i Farsta, som har en stor scen och stor pubilk plats och stuff ;) Yeah :)
Sen gick jag hem, och åt och plugga engelska oc spanska verb.. :/ Innan jag möte Linnea och Ebba i centrum för att gå till gården, vi och Hugo B spökaderunt lite i pingisrummet med den coola lapam och gjorde inte så mkt, :D
Men nu mååååste jag sova för ska gå tidigare emd linnea i morrn.. :)

xxxx


Kommentarer
Postat av: matilda

får jag komma och se uppvisningen?? OCH så vill jag faktis följa me till gården nån gång, det låter skit kul :D

2009-09-02 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0