SAD DAY

hihi, sitter här nu igen, har äntligen lite tid, hmm... fast egentligen inte.. men ändåå aja..
Sitter är och tråkar med läxor och håkan hellström. Fast håkan är ju inte tråkig :)
Tog lite bilder oxå och funderar på de mesta (a)
I dag hade jag träslöjd :D Jippi, fast sy är roligare.
trode jag skulle bli helt utmobbad, INGEN skulle ha träslöjd med mej, jag fråga typ alla, fast sen va det massa :D
Typ Kasper, Olivia, Felix och emma oh arvid ofc. Det va helt okeej, faktiskt, man ska göra egen designade kjusstakar, min kommer bli snyggast! kom jätte lång på den timmen vi fick jobba :P
Sen hade vi musik oxå, fast det va tråkigt, vi skulle typ markera brygga, vers ref.. osv..
Fast det va kul för max satt och sjung alla texter som man skulle söka igen.
hahah, kul :)
fast nu måste jag ner till märlarkrogen för att äta midda med mamma och syrran :D


outfit, Mys tröja, svarta short - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0