KLASS ÅTERFÖRENING MED POOL + GRILLPARTY! <3

ÅÅÅÅÅHH, JAG BRUKAR INTE SVÄRA I BLOGGEN, MEN NU BEHÖVER JAG FAKTISKT, FYFAN VA KUL VI HADE DET! :)

Har faktiskt saknat allihop i gamla klass fem-d! :)
Nu betyder sjukt mkt! Sjjuuk kul vi hade i dag! Det måste vi göra om!
det började vid tre, fast jag kom vid fyra för jag va i näckrosen på en filmcasting.. och blev sen.. opss. :$
Men gud va kul vi hade, badade i nathas pool och åt grillat allihop tsm.
Sen hade vi värsta discot, haha, åååh va kul! :) ( y )
Sen badade vi jätte mkt mer :) Och vilken stäning! :O:O:O
Jäklar vad vi skrek och hade kul :) HEJA HEJA FEM - D ! :)
Vi dansade och bada samtidigt oxå :) höhö.
 

Taack Natha som fixa allt! :)


Kommentarer
Postat av: matilda

ja, fyfan asså :D det måste göras om, satans bananer, jag hade kunnat stanna hela natten!! tack och lov för natha! xD

allting var verkligen helt perfekt förutom att jag blev lite generad när du höll på och sa hur gulliga jag o alex var ... men det var härligt

ÅÅÅÅÅÅH, GUD. JAG VILL HA IGEN DEN KVÄLLEN!

2009-08-30 @ 19:49:06
Postat av: Olivia

Jag håller med fyn vad kul det var

Vi va, vi va, fem-d

Heja, Heja fem-d!!!

2009-08-30 @ 20:27:46
URL: http://oliviaahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0