i'm back for a "inlägg" ( y )

heejjsan :D
höhöh, det blev inte mälarkrogen, utan vi beställde grekiskt i hägerstensåsen och stack hem till Elliot m. familj och åt.
MUMS, fast mitt va typ skit strakt (a)
Sen blev det äppelpaj och sorbe, hihi ( y )
Jag oh elliot satt och lyssa på musik.. han kalla min "braiga" musik för bög musik, och fjortis musik. :O
Seriöst låter typ håkanhellsrtöm som såklallad bögmusik ? Nopp ? :D det kallar jag bra musik, precis som alla andra bra låtar jag lyssnar på :)
Just nu sitter jag och lyssnar på SUPERSTAR - DAVID MAY - RADIO EDIT, haha ;P
Klurar fortfrande på designen, har börjat lite smått.. men läxor gå såklart först så det tar nog lite tid..
Nu lägger jag in musik på mobilen..
I morrn äre hemkunsap igen, jippi, fast man ska typ göra frukost, jag hatar frukost... hmm :/

ajja, kisses <33


Slänger in en bild så inlägget inte blir bildlöst ;)
- älsta bilden jag hitta på min data ( tror jag ) dt är iaf jag och syrran när vi antingen prcis har klivit av planet i kina..
 Det va... nu ska vi se.. 2007 tror jag (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0