Hemma igen ;*

Japp, så va man hemma igen efter en helt underbar helg, jag älskar att träffa alla igen (a)
Vi har gjort massor av kul saker :)
Kommer berätta lite mer sen när jag har fotona oxå, så bilder kommer ! :)
Vi kom hem vid fem i dag efter att ha åkt efter allt hejdå(ande) på vandrarhemet Solviken där vi bodde :)
Det låg utan för tranås. Vi körde väl på och jag sov (a) vi va ju tvungna att gå upp redan halv 9 varje dag för frukort -.-'
Vi åt lunch och köpte glass och stannade på loppisar på vägen hem, mammas favort ;)
Alice och hennes familj följde med hem te oss, oh ska bo här te på onsdag. Så gick gick på och handlade när vi kommit hemoch prova massa kläder som vi gick.. På vägen hem från ica så gick vi förbi 4H.
Och där va det en helgskötare som vi hjälpte med massa saker med kaninerna,katterna och hönsen, att göra rent och mata osv. Det va kul, det blev lixom flashbacks! När jag gick på dagis va vi ju där varjevacka, kasnke till och med fler gånger i veckan, kommer inte i håg, och hjälpte till, har oxå gått på massa olika kurser och sommar kollon, men det va ett bra tag sen nu, och det va lite kul och komma tebax, har inte varit där på år ! :O höhö.
Snart ska vi kolla på film från när vi va små, ( alice kommer ju från samma barnhem som jag xd )

- saknat er alla,

xxxx


syrran i hönshuset på 4H - 2004 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0