GLASS

I dag har man varit med mamsen, syrran och farmor till fjällgatan, tror jag det heter, har iaf ätir superstora glassar, fick tre kulor, mums ;) ( Y ) Glass är sommar !
Annars har man packat och förflyttat sig till pappa.
Det är kul att vara hemma, nu, när alla andra börjar komma hem, fast  ska nog segla typ i övermorrn elr nåt..
det bästa med att segla med pappa är nog näästan min fiina flytväst xd. haha. men seriöst, jag älskar den!
Fast de är ju nice att bada och sånt, föröverigt gillat jag inte att segla (a)

Fotade i dag våra stora glassar men det kommer nog inte upp..
om jag nu inte får hyper nrj och släger mej ner från den här bastun upp i min jobbiga våningsäg, och hämtar kamerna och sladden... ; )

Annars på kvällen har matilda killander och bla kollat på filmen casanova.
den va faktiskt riktigt bra ;) ( y )
UNG08 börjar i morrn :) någon  annan ?

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0