förrgår

Bloggad inte igår, eftersom jag kom hem sent och inte pallade :P

Men i går va första dagen efter riktigt schema och vilken stress!
Haha, "bah, okeej nu äre NO i typ C326, vart ligger det ?
Okeej, nu äre svenska snabbt till skåpet och lämna alla böcker man fick och sen börja leta efter nästa klassrum" pjuu.
Hoppas man vanjer sig. xd
Och nyckeln till skåpet, omg, den komme jag säkert tappa bort 1000 gånger!
Men nu har jag mitt lås hemma och har målat det blått :) Ska göra lite vita fix på den :)
Men dan va helt okeej, ganska rolig efter som allt år nytt, läskigast va nog NO salen, fast ändå rolig, men vi gick igenom alla säkerhets regler med faliga syror och lalala, haha scaryy.
Efter skolan gick jag, my, gurra, sixten och simon till gurra.
Vi chillad och pratade, och lyssna på musik, haha, sen så satt vi alla inträngda på Gurras lilla toa, vet inte varför men, det va naajjs ( y )
Sen typ vid halv sju gick alla hem och åt,
innan vi sen möttes hos Simon för att ha myskväll.
Fast jag kunde inte sova kvar.. :'(
men vi hade mysigt tills jag fick iaf. : P
Vi typ bara låg på madrasserna på varanndras magar xd.

Men nu strax sticker jag till yasuragi, hasseludden, japanskt spa, men kommer hem i morrn :)
Får se om det blir några bilder, beror på om jag hinner hämta min laddare... :P

cyya tomorroww :) <33


best friends forever boys ? :)


pluss jaag :D mohahah.


 simon blev halv... xd


Kommentarer
Postat av: Simo´n

Ojsan, Jag blev värkligen snygg på ALLA bilder :P

2009-08-23 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0