FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

Jag vet att min design inte är klar, och jag hatar det, men jag får inte bort dom vita sträcken -.-
Har försökt med den rätta margin koden med det funkar typ inte. men ni får tåla det så länge okej ?

I dag har jag bara slappat!
Efter att ha kollat på två av filmerna som kommit, remeber dom vi beställde ? :) ( y )
Vi kollade på hundpansionnatet och twilight :)
Jag hade sett twilight förut med älskar den såå..
och hundpanstionaten va ganska bra lite barnslig med helt okej ;)
OCH klappat Frasse typ hela natten, han följde med mej för att hämta vatten vid typ fem och vi kolalde på soluppgången över stan :)
Han låg och myste och kurrade och spann hela natten vid våra fötter och mellan mej och hillevi som såg mellan mej och mamma efter som vi såg twilight :) liite trångt menmen :)

men vi åkte faktiskt och handlade.. :)
har inte min data så kan inte ladd in MINA bilder men ni får nöja er men det här :)

jag köpte :
- Ett tar enkla silverörhängen med en "diamant" sten. 129:-
- Slingpacket till mitt hår, ( äntligen ) ca 60:- ( y )
inte min bilder :

- ( inte min hand )
Nagellack från H&M 39:-


- mycket efterlängtad jacka från H&M 299:-


-svart linne från H&M 49:-

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0