First day, right.

ååh, jag är så trött men kan inte låta bli att skriva ett litet inlägg, även fast jag borde sova för att palla morgondagen.
menmen, man gör inte alltid det bästa :) och man måste ju skriva lite om första dagen i högstadiet ;)
Haha, fast Jonas och Paula mina klassföreståndare sa att det va näst intill olagligt att häga högstadiet utan att man skulle säga år 7-9 inom skolsamanhang, men det gjorde ingen, och då menar jag ingen, inte ens rektorn eller han bosse, jag tror han va bioträdande rektor för 7-9 elr nåt :P
aja, det kändes konstigt i början, allt va ju lixo nytt, att inte ha Li längre kände helt hämskt.
Så där satt man i en ny byggnad, i ett nytt klass rum med två helt nya lärare, nästan iaf.. och. ingen Li.
Kommer sakna henne! / och det här är inget smör för att jag fick reda på att hon läser min blogg i dag! )
Men vi kommer hälsa på henne ofta ;)
Sen fick vi veta lite regler och sånt. Juste vi fick två nya i klassen, Bersabel och Niklas.. fast det fick vi veta som en liten surprice i dag, ingen visst något innan lovet..
Vi gick typ en runt tur till alla nya klassrum och typ 100 olika toaletter, dom tyckte väl att vi skulle piss himmla mkt.. ;O
Vi fick oxå veta att man fick ha mösser/kepas på sig på de flesta letioner, killana såg ut som dom kommit till himelrikt, fast jakob av en gamal reflex tog höll på att ta av sig kepsen när vi kom in från rasten ;)
Många har haft sån där välkomssamtal i dag, men jag har i morrn, men min metor som blev Paula.
På dom som hade haft lät de som om man skulle ha med sej en himmla massa saker :P
- Juste! Vi fick fåra efterlängtade skåp oxå! Mitt är 267 ( tror jag ) och är uppe! :D
Ska göra det fint och fixa lås och sånt ;)

Men i morrn ska vi iaf ha matsäck ( kämpat hela kvällen med saker jag hitta i frysen, ) för mej blev det egen gjorda stekta nudlar med spenat ( höhö ) och räkor och lite dumplings xd, värsta china, haha :)
Vi ska typ till vinterviken och leka, haha en fågel viskade att de typ skulle vi 5 - kamp med alla nya 7:or dåra :)

Efter skolan va det spej på kvällen, försat mötet efter lovet, man märkte faktist att man glömt typ allt, spec när vi hade knoptest! Och jag som är klantig och min tankebanor gick lite fel tog inten utrustningen eller skjorta så det blev armhävningar för mej, och oj, vilket fetto jag blivit på lovet ;P
Sen va det typ massa själv försvar, så passa er! Och sen srupa dom vatten på oss för att vi skulle tesat åra regn kläder, till dom förade spruta innan för regnkläderna och det blev tillsist vattenkrig, haha xd


aja, nu måste jag verklings sluta! det blev inte så litet ...

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0