F I L M K V Ä L L .

Japp, that's right.
Hittade inte mina nycklar i morse.. oups, så när pappa och syrran åkte till älta gick jag till Kasper.
Vi gjorde typ inget, men sen gick han, jag och linus för att mötas sofia som såklart tog en annan  väg, xd haha misslyckat. Sen träffade vi Oskar efter att ha sprungit runt i dagisparken. höhö.
Då gick vi till oskar och snacka och va där ett tag, innan vi gick till bellman och gropen.
- Fett kul vi hade (a)
Vi bästemde oss för att gå på bio, men det slutade med att när jag, sofia och oskar åt hos honom så ringde Kasper och Linus och sa att det inte gick.. så vi hyrde film ist ;)
Gick till centrum men där behövde man typ en medlemmyndig och lalala så vi åkte till axelsberg och hyrade hipp hipp hora. Linus va helt i mot den och vill hyra torkel i knipa, men de blev hipp hipp hora ändå.
Den va bra :) Tyckte Linus oxå när vi sett klart den hos Oskar i han typ källare.
Japp trevligdag ;) höhö.
Linus nämde att de va 9 dagar kvar av sommarlovet, orkar inte räkna efter men det känns kort... :(
Glömde kamera... soo inga bilder.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0