BLÅLAGUNEN

Japp, i dag gick vi upp tidigt, typ klockan åtta :O:O:O, haha.
Men sen åkte vi låångt ut på ekerö, Jag, Nina, Hillevi, Mamma, Joe, Jonas och Lena :) ( Y )
Vi åkte till ett typ venne riktigt om det va ett grustag, men de kan man väl kalla det !
Vattnet hade typ silats in från mälaren, lalala, vet inte allt, men poängen va iaf att vattnat va jätteklat och typ blått/grönt typ som utomlans :) Det va ganska varmt i vattnet oxå efter som det va som en vik, fast det va sjjuuuk djupt !
men det va iaf jätteroligt! :)
Dit åker jag gärna igen.


Blålagunen ! <33


Jag xd, outfit : LÄGGMÄRKETILL, shortsen som jag klipt i dag, mina favvobyxor rök... fast det va typ tusen hål i dom så det blev shorts iaf.. Linne - Warp, Tröja - soc. :)


Nina och Syrran på våran lilla strand, kan man säga :) (...)


Joel i skuggan...


Ninaälskling! :)


lena och hillevi i vassen och kollar på fiina fiskar :)


NINA :)

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0