BILDREGN WATCH OUT!

Har jag valt några få bilder från helgen xd, enyoj !


Vi "stora" barn som blev hämtade samtidig, :) Vi är 14 st, men en saknas :O


Sofie,Kajsa,Lovisa,Kajsa,Alice,Josefin,Kajsa,Hanna,Hedvig,Julia,Nina,Kim,Signe ( Jag ).
Alice,Clara,Agnes,Sara,Hillevi,Rebecka,Kristin,Lina.
Alla vi barn ( Linn saknas... ) Småsyskon på nerderaden :)


Alla våra föräldrar (a)




Allihopp kommer från två olika barnhem, Vi, Kim, Signe ( jag ), Hedvig och Alice kommer från ett,
och Linn, men hon va inte med i år :'(      - resten från ett annat ;)


Jag och fyra till delade på den här stooora pizzan ;)  ( den va ENORM )


Kiimpan tränar ;)   ( dockan är av trä av någon konstnär, och va skit len (a'


Nina kan oxå ;)


Kajsa ( kaj ), Sofie och Kajsa ;) <3

Från och med nu, bilder på Mej, Kiimpan oh Nina ;) <3
 |
 |
 |
v


Driiv ;)

Alla älskar Nina sis' <3


YEAH! ;)


tihi :$ <3


AVSLUTAR MED EN STILIG DRIIV BILD FRÅN SIS. <33


Hitta en bild på Blogg (a) ( http://cajjsaaa.blogg.se/ )


Jag och Kiimpan på bordet? :O - HAHA

Kommentarer
Postat av: Linnea

Asså Signe, vart har du varit? ;o

2009-08-04 @ 18:29:08
Postat av: Anonym

höhö, kinaträff typ utanför tranås xd <33

2009-08-04 @ 22:26:33
URL: http://signefridstrom.blogg.se/
Postat av: kiimpan (;

asså WTF ?!

this is shit bildeer på miiiiiig ;o

hemska hemska hemska säger jag ba!

2009-08-09 @ 17:44:35
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0