you make my day.

Hejsan. kom just hem från resturangen "Dragen House" i hornstull. Riktig nice resturang.
Den änsa resturangen där dom faktiskt har riktig kinesisk mat, som man får ikina. Kanke inte de godast kina kan erbjuda men absolut en bra början. De är inte de gammla vanliga svenskkinesiska maten. Men dom har oxå buffe men bla sushi, som jag älskar!
Mycket gott! iloveit Specillt att äta med min nina. glöm aldrig att jag älskar dej gumman.
Har inte träffat dej på länge, mest på sommaren på kinaträffen, även fast du bara bor i stan..
efter vi ätit och va skit mätt så stcka vi till en park i närhetern och "lekte" med en pojke som hetter olle och va 7år, västa peddo tjejer vi är ;). Men han pappa va där oxå, annars vet man inte hur de kunde gått.
Men nina sa att hon heter Lotta och jag RUT ? haha. Lottapotta sa jag att alla kallade henne till Olle. Då sa hon att man kallad mej Majsanbajsan ? Vafan ? vad fick du de ifrån ?

Men inna jag åkte in för att träffa dej så var jag med linnea och kasper. mina älsklingar (a)
Nu låter de som jag bara säger så till alla, men de gör jag inte..
Vi gick runt lite och tränkte åka in på bio, men jag hade inga pengar, eller jag har med ska köpa en vitljusblå fred perry ( om den finns kvar ), en svart spets klänning från ginatricot, eller en ljusrosa, och en underbar perfym från escada. typ ocen lauge. eller nåt. Men tillsammans blir det. 700 :-, och allt ska införskaffas för egna pengar, så behöver spara lite, och köpa minder godis! Men vill oxå ha klänningen i inlägget där ner.. såå. jaa.
det blev hemma bio, school of rock, igen hos kasper. Men såg bara lite innan vi satt på han "hylla" och lekte runt lite..
Sen gick vi ut och köpte pizza, gick med på det, min mage tog över och 20 :- är väl inte så mycket ?
Aja, de va iallafall gott. Kasper köpte inte utan han köpte en glass i centrum där vi satt på gammla 5b platsen som nu är Signe och Linnea Platsen. innan vi gick hem. Men vi han vålta kapser lite oxå ;).

oj, de blev ett långt tråkigttext inlägg igen, rå rundar av med lite biler från Ninasblogg, ( http://ginanina.blogg.se ) och nämen ser man på har inte ninafina en likadan jacka som jag ? ;O



kisses


Kommentarer
Postat av: Nina

Fint inlägg älskling,men min blogg är www.GinaNina.blogg.se

not : www.NinaGina.blogg.se :)

älskar deig mest älskling!!<33

2009-04-10 @ 10:44:37
URL: http://ginanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0