vattenkrig.

Trevlig dag! :)
Jag och emma mötes i centrum med Oskar,Isak och deras kompis Simon. Kände igen honom, jag tror jag gick på kör med honom när jag va liten. hehe, gick med Oskar och Calle och dom oxå.
Vi va i centrum och köpte glass och en macka ;P
Sen träffade vi Calle "Viccan" och skulle slänga skräp typ och sen stannade han med oss.
Vi gick till "dagisparken" som oskar sa, men jag jag kallar typ myrstacksparken eller snigelparken, haha.
Vi va där ett tag och lekte, haha, Isak rev typ upp ett stort äckligt sår på ryggen. Sen gick vi till Fridhemsbryggan, det är ett riktigt sommarflashbacksställe! Vi hade lite kul och kastade is på varanda och så att de skätte massa vatten. Men de gjorde inget för de va SJUKT VARMT I DAG! Hoppas den lilla isen som va kvar är borta för då blire de bad :)
I dag va de sommar, isak.

Sen fick vi ett sms från Calle W, där han undra om om vi ville träffa honom. och de ville vi. :)
Så vi tog sälskap ,med Isak som "äntligen" kom i väg för att fira hans sysyers födelsedag, GRATTIS ISAKS SYRRA.
Sen frågade Calle om vi ville ha Vatten krig. Och de hade jag och emma inget i mot, HÄMD, tihi.
Men vi hade fel, vi trode att de vara skulle vara Calle och Victor som i går, men, men.
På min tomt stod Sixten ,Simon B, Jakob H, Victor och Calle.
Whooho! Haha.
Vi bestämde lag, Jag, emma, jakob, och Simon, "VS." Calle, Virre och Sixten. Även kallade Klubbpojkarna. haha. 

Vi fyllde vatten i hinkar från Parken, coh så va kriget igång.
Och man blev BLÖT, men när man va blöt kunde man inte bli blötare. så då kunde man lätt blöta ner alla andra. haha.
Men de bästa va nog när jag klättrade upp på de lilla taket opch hälde en hel stor hink över Victor som "råkade" stå precis under mej. Men de fick jag sen igen.
När alla va ihjälfrusna fick vi in och skölde av oss med varmvatten, så skönt!
Jag hade igen känsel i tårna.

Emma ska sova här :) yaay.
Killarna undrade om vi ville bada med dom i morrn, men jag tror inte de går..

Inga bilder tyvär, igen mobil heller, den är i skolan, och emma hade ingen lusta att få sin mobil vatten skadad.
 Men dagen va skit kul! Riktig bra start på lovet! De hände masssa saker men ska vi äta, PUSS

Kommentarer
Postat av: Norea

Hahaa va roligt :D

2009-04-04 @ 20:39:22
URL: http://www.lifebyNorea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0