Västerås.

Hejsan, :)
Är lite stressad, igen ? -.-'
Fick precis veta att jag ska åka med till Västerås i morrn med Linnea älsklingen. Till hennes pappa.
De ska blir superkul, äntligen blir det av :):)
Ska åka tåget med linnea i morrn efter skolan dit.
Juste skolan, är lite "orolig" att killarna ska hälla vatten på mej i morrn eller nåt. Dom sa att dom skulle hämnas mer efter lovet med igenting har hänt, dom hade väl glömt bort det precis som jag. Men i dag i data salen sa Calle, glömm inte vatten flaskan Arvid!? Och tjalla inte emma och kolllade på mej, ååh neej, jag vill inte bli blöt! och när jag frågade emma så log hon bara, åååhh!!! Baaajs. Tänka om jag kommer bli helt blötblöt i morrn, men man kan ju alltid hoppas! Skolpolisen gick bara typ inga bilar, står på de närmast tunnelbanan där dom bygger om så behöver inte varna en ända gång! Nice, I morrn blire mys frukost på nästan hemma med skolpolis crewet, trevligttrevligt ;P
I dag hade i gymp i västertorp på vägen dit när arvid skulle köra emma så va dom jätte nära ett träd och precis när dom svängde så trillade dom, haha de så sjukt kul ut, hihi :) Men det gick bra som körde ju typ i 0,001 km/h så de va lungt.

efter skolan va jag med emma och agens vi va i skolan till halv 5 typ och snackade med li. det va jättemysigt, haha :)
sen gick vi till centum och typ kolladed på en fin tröja på 2plan och typ köpte riskakor, tihi.
Sen gick jag och agnes till mej och emma gick hem, jaga och agnes städade typ och sen skulle hon äta.

Fick pappa att vilja köpa ett guldkort till mej, men sen sa mamma typ nej,. lalalal, fan, asså! Jag ville ju verkligen ha ett! perfect för i sommar, men dom typ bah, trötttnar man inte efter några gånger ? lönar det sig ? Mycket pengar ju ? är det värt det ? Kan du åka dit själv ? åååhhhhhhhhh. palla! ge mej bara ett och lita på mej ? jag är ingen bäbis (aa) haha

men nu måste jag packa, inga bilder i dag förutom en på bea som skolpolis, men jag pallar inte ladda in den nu, den kanske kommer senare, PUSS

Kommentarer
Postat av: Norea

Vill också ha guldkort! :D

2009-04-16 @ 21:31:31
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0