The day.

Hejsan hejsan, kom precis hem från spej, ganska kul idag. Vi fick typ tävla om godisbitar som va poäng osv.
På en grej skulle man dricka en liter vatten och äta kanske ca, 30 pepperkakor, och fy fan va jag mådde illa sen! mådde redan lite illa från rasten, men ååh, jag drack typ lite mer än en tredjedel och åt typ 15 pepperkakor.
Hanna gillade inte pepperkakor så hon dracka bara, fast typ lika mycket som mej och karin. "/.
Aja, dagen började med mej som skolpolis 20 i åtta, oh- my-gud vad jag va trött! Somna typ elva och gick upp 6.
Haha, men de kom typ inga bilar så de va ganska lungt.
Juste haha, på musiken ska man skriva låtar, är med Felix, Adde L, och Matilda. och vi kom inte på någon så tillslut blev det Addes roliga förslag, strimmlade kossor, Jippi.
Så nu är den klart, melodi, Jag går och fiskar av Per Gessle. Titel, Strimmla kossor. HAHA. Fast texten blev sjukt kul, men de är ju bara på driv. Strimmlar man verkligen kossor ?
En på spanskan kände jag mej gasnka duktig, kunde de mesta, yaay. och jaa, men har läxa till i morrn, så kanske borde plugga lite strax.
På lunchen va jag med, My, Johanna, Hedda, Agnes och Agnes. Vi hade fått miniklubbor av My, dom sista. Och precis när vi stoppat in dom så kommer Jenny! Hon Bah, Hahah, ge mej, bra jobbat , mitt på skolgården. Skyller er själva, typ.
HAHA, okeej de låter jättetråkigt men de va skit kul, alla skrattade typ skit länge efter!
Min klubba va lite cp så den gick sönder när jag tog ut den så fick typ ändå hälften, men Agnes U lyckades gömma sin, :P
Efter skolan gick jag, joanna, karin och natha till mej, och typ gjorde inte så mycke, eller jo, typ vårdhemmet. Varenda gång någon gjorde någon eller sa någon komenterade alltid dom andra, men ojoj, du kanske ska till vårhemmet. haha.  Efter maten stack vi till Natha och hoppade stuttsmatta. innan vi gick eller ja cyklade till spej.

PUSS



- 1. Jag på stuttsmattan.
- 2. Natha och Joanna på stuttsmattan.
- 3. Karin som leker med sina fingar ?
- 4. Joanna som visar sin kännslor.
- 5. Joanna och Karin som brottas.
- 6. Joanna...
- 7. På stuttsmattan, ignorera mitt face, kolla hur högt jag hoppade! :)
- 8. Middagen i form av ett hjärta.
- 9. Max is wannabe Calle ? ;P
- 10. Natha och Karin.
- 11. Outfit. Strumpbyxor, lindex - tröja och kofta, lager 157 - linnekjol, h&m.

Kommentarer
Postat av: joanna..

hejhej



snygga vi är på bilden!!!

2009-04-18 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0