Skärholmen.

I dag var jag i skärholmen, med agnes.
Efter att hon sov här, vi somnade tidigt typ halv 12! och vaknade halv 11. Men ändå är jag sjukt trött!
Kanske för att vi sprungit runt i skärholmen hela dan, i och för sig.. men ändå.
Vi hade riktigt kul! hitta massa nya saker att lägga till på önskelistan till min födelsedag. Men jag önske mej oxå bla ett Guldkort på grönan :)

Lite saker jag köpte:




Tröja, New Yorker. Rea 99 :-


Shampo och Balsam. H&M. 36.50 :- /st
Liten sminkborttagnings lotion. Åhlens 20 :-

Efter som min mobil är borta och min inlägg bara blivit tråkig text så passar jag på att lägga in dagens outfit, från webcam..


Skor: le coq sportif. Byxor: H&M. tröja : Linne från H&M och den nya från New Yorker. Jacka : H&M.

Men hitta en klänning som jag vill köpa på ginatricot. Och lite andra "små" kläder. Och jag letar solgalsögon, någon bar idé ?
Och under tiden slank även en Slush, en cheese burgare och en core cup ner.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag älskar jackan!

2009-04-08 @ 21:28:58
URL: http://saramaric.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar ;)

2009-04-08 @ 22:08:40
URL: http://signefridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0