shopping

i dag skulle jag egentligen varit med kasper men så blev det inte, så jag stack för att träffa emma, den låångsamaste älsklingen i världen, jag lovar. Vi skulle mötas i centrum men när jag kom dit så va hon inte där, ¨så jag tänkte att de kanske tar längre tid att gå från preem än från klubbacken, så jag gick supersakta för att möta henne, men nehe, såg henne inte ens vid skolan, så jag smsa och då sa hon att hon va hemma ? ååh, seg ? så jag gick ännu en bit för att kasnke se när hon skulle komma, gick förbi Virres hus och ännu längre ända till 50 meter i från där hon kommer ut från gatan, och tillslut kom hon, äntligen asså. hehe. eller de kanske bara va jag som va snabb ? aja. sen träffade vi Virre, han va på väg hem från träningen och vi snackade lite ett tag innan vi gick vidare, vi tänkte åka till skärholmen, men vi möte gurra som sa att de va jätteutplockat där och jag ville ju han min klänningn ändå så vi äkte till stan. en snabbis egntligen ganska onädigt bara för att köpa kläningen och sen tillbaka ? Aja, de gjorde vi iallafall.
när vi kom till ginatricot plockade vi på oss massa och tog en provhytt eller vad det heter.
men när emma skulle ta av sig en klänning som skulkle sitta tight så råkade hennes troser åka med ner över rumpan, och samtidigt kom en liten kille på kasnke sju år in och skrattade och gick ut. När jag sa de verkade de som emma inte trodde på mej men plötsligt kom en liten tjej in på kasnke tre år. haha gud va jag garva. Emma stod där bara i bh och trorsor när hon och in och bh och barrumpa när killen kom in. HAHAH :P
Men sen träffade vi Agnes och Agnes och gick och köpte solglas ögon. vi fick tillslut två stycken.
Men på vägen hittade jag en ny underbara klänning på H&M, så nufår jag spara igen. :P

- 1. Solglasögonen jag köpte.
- 2. En ny klänning att spara till, ful på bilden ;)
- 3. Emma i den vita.
- 4. Min känning, jag köpte.
- 5. Sommar ! :D
Bilder kommer på allt!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0