Olycksdag ?

Först sov jag och agnes hos emma, och jag gratta henne först! prick 12 eller strax efter, fast sen avslöjade ho att hon va född fyra på mogronen, men jag va ändå först.
Vi kollade på He's a girl, typ på kvällen och myste.
Vi va tvungna att åka i ruchelbanan ( stavning? ) för att avsluta hennes barndom. haha :P
Nu är hon min tonåring.
På morgonen kom dom in och grattade henne och hon fick massa kläder! och två katterungar, så himmla sööta!
Men vi va tvunga att gå tidigt för att emma skulle på konfa med sin kusin. Jag och agnes bestämde oss för att åka till eriksdalshallen för att kolla på killarnas final. TJ.
Calle hade sagt 10:45 men nej nej, när vi stod i slussen sa han att de redan va slut och att han bara chansat när han sa tiden, ååh, men vi klev iaf av vid skanstull och köpte en cibataoliv, cocosbollar och en munk.
Sen gick vi in på åhlens innan vi åkte hem. Tänkte träffa Killarna med dom skulle spela fotbollsmatch, i tullinge, -.-
Jag och agnes cyklade till planen, men de spelades bara massa matcher, haha så vi njöt av solen från en parkbänk innan vi kom på att vi kunde hinna fråga arvid en sak innan han skulle åka.
Så vi cyklade hem till honom. Men fick aldrig fråga honom för han cyklade ivåg till hugo och vi efter, ända upp till åsen. haha. Där träffade vi Crille och Nikola som vi hänge med hem till Nikola med, och kolla på han konstiga haj och typ snacka, spela trummer och åk kladdkaka och brownie, mumms, sen bestämde vi oss för att sticka till planen men där spelade dom fortfarande match så vi åkte till Lungnet, och satt på den planen lite innan vi träffa agnes och hedda :)
Så lämnade Nikola och Crille till Pontus som trevligt på slutet kom och började jaga dom ?
Vi åkte hem till hedda och sen gick vi till malva och hoppade, men malva va inte hemma, utan vid piren så vi åkte dit, men dom va inte där. Hedda och agnes åkte hem för att äta sen lunch och jag och agnes chilla trötta vid fridhem till Sofia, Norea och Malva kom, så vi snacka lite med dom som kom från kasper.
Sen stacka jag hem, ska nog äta ute i kväll, alltså resturang typ.
Nu ska jag ta mej tid att ladda upp bilder, de är typ 1000 stycken jag lovar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0