Match.

lite snabbt...
Hejsan hejsan, sitter inne i det fina vädret i kortkorta jeans shorts och en randigtröja.
Men jag ska faktiskt ut strax, eller ja, efter maten.
Juste Agnes sov här i natt och vi bestämde oss att föja med till killarnas handbollsmatch. :)
Emma tog bussen, lat ? Men jag och agnes cyklade, de kändes som sommar till hundra då, vinden i håret, cykeln, solglasögonen, korta byxor och linne, åååh, sommar 09 :)
Emma va redan där när vi kom och vi skyndade till matchen som precis börjat när vi kom.
dom spela bra och vann båda, :)
Och om dom vinner funalen ska max vara målad till ett monster en hel skoldag, men jag tror han bangar om dom vinner.
TJ.
Men sen cyklade jag och agnes hem till emma som åkte tidigare för att träffa hennes farmor och när vi kom dit hade hon ju fått sin SUPERSÖTA kattungar! Efter vi lekt med dom så stack vi till fridhem och chillade i solen och fotade ;)
Har fått in alla bilderna men jag hinner inte lägga ut dom idag, ska sticka till emma och sova där, och i morrn är hon 13!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0